ავტომატიზაცია აუმჯობესებს ტვირთის დინებას და ამცირებს ზარალს, დროსა და ხარჯებს. პერსონალს შეუძლია უფრო რთული სამუშაოს შესრულება განმეორებითი პროცესების შესრულების მაგივრად. ავტომატიზებული ორკაპა სატვირთველები ასევე მოითხოვს ნაკლებ მომსახურებასა და ენერგიას, ხელს უწყობს პროდუქტიულობის გაზრდასა და უსაფრთხოებას, და უზრუნველყოფს ინვესტიციების დაბრუნებას ჩვეულებრივ 2 წლის ვადაში.
ტოიოტას მართვის ავტომატური სისტემის მქონე სატვირთველები უზრუნველყოფს ორ ძალიან ზუსტ და ადაპტირებულ სანავიგაციო ტექნოლოგიებს, როგორიცაა: რეფლექტორული, ანუ ბუნებრივი ნავიგაცია, ან კომბინირებული, ორმაგი ნავიგაციის სახით.
ავტოპილოტები დაპროგრამებულია ისე, რომ უსაფრთხოდ შეასრულოს ყველა დავალება და იმუშაოს მანუალურ ოპერატორებთან ერთად. ჩაშენებული უსაფრთხოების სკანერები და წინააღმდეგობების აღმომჩენი დეტექტორების საშუალებით არ ხდება შეჯახებები, რეაგირებენ რა დაბრკოლებებზე, რომლებიც კვეთენ სატვირთოებისთვის განკუთვნილ გზას. დატვირთვის სენსორები და ვიდეოკამერები დამატებით უზრუნველყოფენ ტვირთის ზუსტ და უსაფრთხო გადაადგილებას.
ავტოპილოტზე მომუშავე ყველა სატვირთველი კონტროლდება ტოიოტას კომპანიის მიერ შემუშავებული შეკვეთების მართვის სისტემის საშუალებით. ეს პროგრამული უზრუნველყოფა მუშაობს დამოუკიდებელი ან საკომუნიკაციო დონის სახით საწყობის მართვისა და წარმოების სისტემებთან მიმართებაში. შეკვეთების მართვის სისტემა აკონტროლებს ტვირთის შენახვას, შეკვეთებს, მოძრაობასა და დინებას ავტოპარკის ინტელექტუალური მართვისა და ERP/WMS-თან ინტეგრირების საშუალებით.
ავტოპილოტები შეიძლება აღჭურვილი იყოს ლითიუმ-იონური ბატარეებით, რომლებიც უფრო ენერგო ეფექტურია 30%-მე და ამცირებენ CO2 ემისიებს. ავტომატური დამუხტვის შესაძლებლობის წყალობით, სატვირთველები იმუხტება სწრაფად და არ საჭიროებენ მომუშავე პერსონალს ან დასამუხტ ოთახს, რაც ხდის მათ სრულად ავტომატიზებულს.
ავტოპილოტის ასორტიმენტი ეფუძნება ტოიოტაში შემოწმებულ სასაწყობო სატვირთველებს, რომელსაც სრულდ უჭერს მხარს Toyota Material Handling Europe მომსახურების ქსელი.
ტოიოტას სატვირთველების ავტოპილოტის უნიკალურობას წარმოადგენს ის, რომ ნავიგაციის სისტემა ეხმარება როგორც რეფლექტორულ ასევე ბუნებრივ ნავიგაციას. ორმაგი ნავიგაციის შემთხვევაში, კონფიგურაციის ერთი მხარე საწყობს იყენებს ეტალონის სახით, ხოლო მეორე იყენებს რეფლექტორებს, რაც ავტოპილოტს ბუნებრივ და რეფლექტორულ ნავიგაციას შორის ნელა გადასვლის საშუალებას აძლევს. ეს შესაძლებელია ლაზერული სკანერის საშუალებით, რომელიც არის ბუნებრივი და ორმაგი ნავიგაციის იდენტური, და ამგვარად შესაძლებელია რეფლექტორების დამატება იმისათვის, რომ მოხდეს მისი ორმაგი ნავიგაციის სისტემაში კონვერტირება.